Malin lever sin dröm och driver Lyckliga hem

Malin blev klar med sin utbildning till Certifierad Inredare i mars 2021 och har nu startat upp Lyckliga hem tillsammans med sin man Lucas. Namnet Lyckliga hem är uppkallat efter deras son Nicholas Lucky.

2021-07-26

Malin lever sin dröm och driver Lyckliga hem

Malin har startat upp LyckligaHem som erbjuder tjänsterna Homestyling och Inredningshjälp

Malin blev klar med sin utbildning till Certifierad Inredare i mars 2021 och har nu startat upp Lyckliga hemtillsammans med sin man Lucas. Namnet Lyckliga hem är uppkallat efter deras son Nicholas Lucky.

Inredningshjälp för privatpersoner och företag

Vi hjälper både företag och privatpersoner, lägenheter och hus, kontor och lokaler och alla andra typer av fastigheter. Vi stylar inför fotografering och visning men hjälper också till med en uppiffning om du har kört fast.

Efter första kontakten kommer vi alltid ut till kund och utför en konsultation och ser efter vilket behov som finns. Vi noterar allting på ett formulär så ingeting glöms bort.

Väljer kunden tjänsten Inredningshjälp så slipar vi på en moodboard samt en inköpslista. När sakerna är inköpta kommer vi och möblerar och piffar till för en harmonisk atmosfär.

Behöver kund hjälp med en Homestyling inför en fotografering eller visning så finns det olika paket du kan välja på. Allt beroende på hur mycket kunden har hemma själv och hur mycket vi ska ta med i form av dekoration, textiler, mattor, tavlor eller möbler. Målet med en Homestyling är att skapa en inbjudande känsla.

I samarbete med Zelected By Houze driver vi också vår egna webbshop som du kan klicka in på via vår hemsida. Där säljer vi all typ av inredning, mest dekoration, textil och armaturer men även en del mindre möbler. Vi använder mycket av vårt sortiment på våra stylingar.

I framtidsplanerna ligger även att starta ett samarbete med en mäklarfirma så vi kan få in jobb utöver våra egna förfrågningar. Tanken är också att starta vårt egna Magasin ’LyckligaHem’ där vi kommer ta med trender, nyheter och massor av inredningstips.

Se gärna mer och följ Lyckliga hem på @lyckligahem

Homestyling Sverige där Anna nu arbetar.

Följ @lyckligahem på Instagram här:

Malin läste vår utbildning helt på distans

Med start i början av augusti 2020 påbörjade Malin sin utbildning och i mars 2021 hade hon fått godkänt på alla sina inlämnade uppgifter och fick då sitt certifikat och titeln Certifierad Inredare. Se hennes recension som hon lämnade till oss och som vi tackar ödmjukast för.

Jag har lärt mig så mycket om olika områden som har varit så givande och intressanta att läsa om. Jag är jättenöjd med min utbildning och kan varmt rekommendera utbildningen. Jättebra lärare som ger relevant feedback och bra tips och förklaringar när man har frågor Helt klart en värd utbildning till ett bra pris!

Malin Gribbestad

OTROLIGT BRA UTBILDNING!

Vår utbildning läser du smidigt på distans i en elevportal där du får tillgång till allt inläsningsmaterial samt videomaterial.

BILDER FRÅN @lyckligahem