Bädda sängen som en hotellsäng

För att få sängen att se så där gosig ut är tricket att använda dig av många kuddar. Kuddarna behöver vara i lite olika storlekar och varför inte olika former.

2018-12-27

Bädda sängen som en hotellsäng

Få den mysiga hotellkänslan

Avsluta gärna med ett eller två överkast som du viker dubbelt i fotändan samt släng på en gosig pläd i ena fotändan.

Kuddarna får gärna gå i samma ton eller max två färger som passar ihop. Om du vill att en kudde ska sticka ut lite extra kan du välja ett avstickande mönster eller form på den. Nedan ser du två olika sätt att placera ut kuddar på i huvudändan i sängen.

Fem kuddar med en avstickande form.

Sju kuddar i olika storlekar och bredd på placering.