Vår tidigare elev Edita har tydliga mål – jobbar idag som inredare på BoConcept

Som för många av oss, saktade livet in lite under pandemin och plötsligt fanns det tid att fundera över och omprioritera sitt liv. Så länge jag mins har jag lagt märke till min omgivning och hur jag mår i olika utrymmen och inredning spelar ju på känslor, vare sig de är medvetna eller inte. Min dröm var att kunna arbeta som inredare och få uttrycka mig själv kreativt. Jag visste dock inte att jag skulle våga ta steget och förverkliga min dröm.

2023-05-15

Vår tidigare elev Edita har tydliga mål – jobbar idag som inredare på BoConcept

Läs om Editas resa från studierna hos Interiörskolan till arbetet som inredare på BoConcept i Stockholm

Vi frågade Edita vad hon hade för drömmar och mål innan hon gick utbildningen och vad hon arbetar med idag. Så här säger hon:

Mina drömmar innan jag gick utbildningen

Mål med att gå utbildningen och vad den gav mig

Syftet med utbildningen var att få en grund att stå på och att se om jag hade det som krävdes för att arbeta som inredare. Det var ett första steg men även en självförtroendebyggande erfarenhet. Under utbildningen hade jag flera aha-upplevelser som gav förklaring till saker jag kände intuitivt och fick mig att se min omgivning mer medvetet.

Vad jag jobbar med idag:

Idag jobbar jag som inredare på BoConcept i Stockholm och i framtiden vill jag arbeta mer med inredningsprojekt på egen hand. I det syftet är jag i process att starta företag under namnet Habitat Sthlm @habitatsthlm. Det är bara i tidigt stadium men jag är väldigt positiv.

Arbetet på BoConcept ger mig mycket erfarenhet och är en bra kombination mellan inredning och försäljning. Butiken erbjuder sina kunder kostnadsfri inredningshjälp eller konsultation vid köp av möbler. Projekten kan vara stora som små och väldigt varierande. Det är allt fler möbelbutiker som erbjuder den tjänsten för att hjälpa sina kunder.

Edita Wozniak,
Inredare, BoConcept

inredare-bo-concept

Följ Edita på Instagram här:

Jag är väldigt nöjd med utbildningen jag fick på Interiörskolan. Jag fick stöd när det behövdes och konstruktiv feedback som hjälpte mig i min utveckling. Jag kan rekommendera den utbildningen till alla intresserade.

Edita Wozniak

Mycket bra utbildning till inredare!

Vill du också läsa till certifierad Inredare?

Tveka inte att kontakta Interiörskolan med dina frågor. Vi finns här för dig som går i utbildningstankar. Ring eller maila Jennie på 0705-13 08 14, info@interiorskolan.se