När startar utbildningen Certifierad inredare, homestylist och inredningskonsult?

Eftersom det är en distanskurs bestämmer du själv när du vill starta din inredningsutbildning och också när du vill avsluta den. Du läser hemifrån i din egen takt block för block tills du är klar och får din titel ”Certifierad inredare, homestylist och inredningskonsult”.

2019-01-24

Yrkesutbildningen är en distansutbildning

Utbildningen består av fyra block och ett praktiskt certifieringsprov som vi tar oss igenom tillsammans i din takt.

Efter genomförd inredningskurs kommer du känna dig trygg i dina kunskaper och inredningsval, antingen privat eller som yrke. Du kommer också kunna redogöra för och förstå varför du gjort de inredningsval du gjort.

Kursen vänder sig till dig som vill bli mer säker i dina inredningsval eller drömmer om att ha inredning som yrke via en anställning eller i egen regi.

Inga förkunskaper krävs, du behöver endast ha ett brinnande intresse för inredning. Du har alltid tillgång till din kursledare via telefon eller mail som kan hjälpa dig att nå din dröm.

Det går att betala hela kursen direkt eller dela upp din betalning på 3, 6, 12 eller 24 månader.  Läs mer och beställ här.