Inredningstips inför försäljning av bostad

Se Lina Lunds tips, i Nyhetsmorgon om hur du kan tänka när du stylar en bostad inför en visning. Lina ger tips på vad du kan tänka på själv som säljare och varför det är så viktigt att styla din bostad även om du vill göra det själv eller väljer att ta hjälp av en inredare.

2019-01-19

Inredningstips inför försäljning av bostad

Styla smart

Älskar du inredning? Hos Interiörskolan kan du läsa till certifierad inredare och efter avslutat utbildning ha ditt intresse som yrke. Kursen ”Certifierad inredare, homestylist och inredningskonsult” är en komplett yrkesutbildning på distans och du kan starta och avsluta din utbildning när du vill.