Läs vår utbildning även om du befinner dig utomlands

Vi får många frågor just nu om det går att läsa vår utbildning fast man bor utomlands. Det går alldeles utmärkt!

2019-09-08

Läs vår utbildning även om du befinner dig utomlands

Även om du bor utomlands kan du läsa vår inredningsutbildning

Ofta finns det inredningsutbildningar i andra länder men många efterfrågar inredningsutbildningar på svenska. Vår utbildning är ju helt på distans och du lämnar in dina uppgifter via mail eller post.

Om du bor utomlands och vill beställa en utbildning, hör av dig till oss på info@interiorskolan.se så löser vi det. Du gör nämligen inte beställningen som vanligt via hemsidan utan vi löser det på annat sätt beroende på vilket land du bor i.

Välkommen till oss på Interiörskolan!

Moodboard skapat av Anna i verktyget BONI