Vem vänder sig utbildningen Certifierad inredare och diplomerad homestylist till?

Utbildningen vänder sig till dig som vill bli mer säker i dina inredningsval eller drömmer om att ha inredning som yrke via en anställning eller i egen regi.

2018-11-06

Inga förkunskaper krävs

Kursen vänder sig till dig som vill bli mer säker i dina inredningsval eller drömmer om att ha inredning som yrke via en anställning eller i egen regi.

Efter genomförd utbildning kommer du känna dig trygg i dina kunskaper och inredningsval, antingen privat eller som yrke. Du kommer också kunna redogöra för och förstå varför du gjort de val du gjort.

Utbildningen består av fyra block och ett praktiskt certifieringsprov som vi tar oss igenom tillsammans i din takt. Eftersom kursen är på distans kan du läsa den var som helst ifrån i din egen takt.

Du har alltid tillgång till din kursledare via telefon eller mail som kan hjälpa dig att nå din dröm.